שאלות ותשובות

ברוכים הבאים לדף שאלות ותשובות, המקום שיעשה לכם “סדר בבלגן” במגוון רחב של שאלות. חנות Play4Fun מספקת מענה ישיר ופשוט למספר שאלות חשובות. יש לכם נושא לא פתור? זקוקים לסיוע והכוונה ראשונית? התייעצו עם הצוות המקצועי של Play4Fun.

האם אתם מתקנים מכשירים ואביזרים?

התשובה היא חיובית. חנות Play4Fun מעניקה שירותי מעבדה ותיקונים למגוון רחב של מכשירים, אביזרים, וציוד היקפי.

האם אתם מספקים משלוחים עד הבית?
ללא ספק, כן. אם זאת, בשלב זה, המשלוחים מבוצעים באופן מקומי בכפר סבא והסביבה.
באיזה שעות אתם עובדים?

שעות הפעילות של חנות Play4Fun הם בימי א' עד ה' בין השעות 12:00-19-00. ביום שישי, החנות פועלת במתכונת מצומצמת, בין השעות 09:00-14:00.

האם קיימת ספריית החלפה וכיצד היא עובדת?

התשובה היא כן. חנות Play4Fun תומכת בספריית החלפה יד שנייה. התצורה עובדת בצורה מאוד פשוטה - מביאים משחק יד שנייה, משלמים 50 ש"ח ובוחרים משחק חדש מהספרייה.

איך רוכשים מוצרים באתר?

בצורה מאוד פשוטה - בשלב הראשון, בחרו מוצר ע"פ הקטגוריה המועדפת. בשלב השני, לחצו על כפתור התשלום. בשלב השלישי, עוברים לדף הרכישה הסופי ועוקבים ע"פ ההוראות.